It was a slap in the face how quickly I was replaced...

Fy farao för skolan! Jag vill bara sluta nu, orkar inte med alla prov och alla jvla inlämningar hela tiden. Är så skoltrött att varje liten läxa känns som världens största uppgift, vill bara att dessa 3 månader som är kvar ska gå ruskigt fort så man slipper skolskiten. Har en redovisning och en uppsats tills på fredag och uppsatsen har jag inte ens börjat på och jag orkar verkligen inte göra de heller! Sen r de ju typ hundra miljader andra grejer till veckan efter, KILL ME!

haha fan va deppigt de blev då, antar att cicci dragit ner mig i skiten idag för hon är så förbannad över sitt hår! Hon tycker att hon är randig i  huvudet, vilket hon inte är men tycker att de skulle ljusat upp botten på henne för de ser ut som hon har utväxt redan nu, blev en väldigt skarp linje med tanke på att hon är ganska mörk i botten. Men vad kan man egentligen förvänta sig när man går till frisörskolan istället för en riktig frisör? aja hon ska iaf gå tillbaka imon och skälla ut dom, vilket hon absolut inte kommer att klara av för hon är en STOR mes, så jag kommer troligtvis få följa med och prata istället för henne. 

Nu ska jag fanimej gå in i duschen efter de ta en kopp kaffe för att sedan förbereda mig för en lång kväll av läxor, I can't wait!

love 


Kommentarer
Postat av: Sofie Severinsson

Ojojoj, Johanna ;) Har du också blogg nu? ;) Trevligt! :D

2010-02-23 @ 20:18:41
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: C

HAHA fan va kul att jag typ skrev exakt samma i min blogg en sekund innan jag läste din. att jag skulle skälla ut dom men att jag inte kommer våga, du känner mig FÖR BRA!

2010-02-23 @ 23:51:21
URL: http://absolutcecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0