ishlo pishlo

För alla ni som inte fattar rubriken så säger jag bara..KENNY STARFIGHTER;) hahah.

Ishlo pishlo skulle man kunna säga om denna dagen, jag missade 10 bussen så hann inte gå på psykologin sen så följde jag med Cicci tillbaka till frisörskolan för att klaga på håret, men hann dock inte stanna kvar för att se hur de blev. Men jag prata med henne förut och hon va inte alls nöjd nu heller, jag fattar inte varför dom envisas med att lägga mer slingor, varför inte bara ljusa upp bottnen på henne som jag sa från början, visst de blir en väldigt skarp kant när de växer ut men hon vill ju ha mycket ljusare hår och om botten är ljus så får man ju en ljusare känsla liksom! Åh haha jag skulle fan blivit frisör, usch vad jag ångrar mig. Satt och prata om det med mamma idag för jag känner liksom att de är de största misstaget som jag gjort i mitt liv att jag inte valde frisörlinjen! mamma tycker att jag ska hoppas av nu och börja om ettan på frisör för jag kommer ju inte behöva gå på några andra lektioner, men kul att ta studenten med 94or? nej fy fan och hur låter de när man säger att man gått i gymnasiet i 6 år hahaa, inte bra ialla fall. jag vet fan inte vad jag skall göra, en kurs efter skolan kostar ju typ hundra tusen och dom pengarna har jag ju verkligen inte. ÅHHH jag blir så förbannad på mig själv!

För att pigga upp mig själv lite så bakade jag en kaka när jag kom hem, men när kakan stått sin tid i ugnen och jag skulle ta ut den så hade de inte hänt ett piss! så jag och mamma trodde ugnen va broke men som tur va den bara nån strömsak som de hade hänt nått med och de va lätt fixat. Men kakan blev hård:( när man för en gångskull bakar så blir de pannkaka av allt.

Nä nu blir de plugga som vanligt...
love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0