filosofi

Just nu sitter jag i skolan och har filosofi, vi har fått i uppgift att skriva om två filosofer men alla tjejer satsar istället inne på sina bloggar. Och inne på ciccis blogg så pågår det just nu en auktion på Linn Gustafsson så pay her a visit på absolutcecilia.blogg.se och lägg ett bud;)

Som jag sa i mitt första inlägg så kommer jag säkert tröttna på att blogga mycket snart oja dagen har kommit, det är inte alls kul att blogga längre och det kan vara så att det kanske inte händer så mycket saker i mitt liv just nu som är tillräckligt intressanta att skriva om! hahah så rolig är jag!

Nu ser jag i alla fall fram emot Linns fest på fredag:) hoppas resten av veckan går fort!

byebye


Kommentarer
Postat av: Linn Gustafsson

haha gullig du är, själv hoppas jag att ingen hittar till ciccis blogg;)

2010-03-10 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0