ojojoj!

Sitter i skolan nu och har precis gjort naturkunskapsprov! haha jag blev klar först av alla, vad säger de? jo antingen kunde jag allt och skrev snabbt och flitigt, men det är knappast troligt! Nä jag kunde inte ett skit på G-delen(faktadelen) så när vi fick vg och mvg frågorna så bara blaja jag på om vad som helst för att fylla upp raderna med något. ojojoj va niclas kommer bli förvånad när han läser mitt prov, haha inte ett rätt!

aa men nu har man det bakom sig i alla fall och på våran skola så kan man inte göra omprov om man får ig så jag är ju rätt körd om man inte ens lyckas få G!! Jaja nu har jag suttit ute själv i typ en kvart, så mycket mer kan dom väl inte ha att skriva, hoppas jag:S

Orkar inte ens skriva om hur denna helgen har varit, men mycket drama säger jag iaf. Fast hade ändp väldigt roligt på vattenpalatset med mina skitfula vänner:)
JAAAA nu kom cicci ut, ska snacka med henne om hur provet gick.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0