NY!

Hejhej
Jag sitter just nu hemma och borde egentligen plugga, men som ni alla vet så kommer man på massa andra saker att göra istället för att just plugga. Så jag bestämde mig för att fixa en blogg och här är den, är inte så himla bra på dedära med design men de får komma med tiden. Ja men vi får väl se hur bra jag kommer vara med de här att skriva dagliga inlägg osv, kommer antagligen tröttna om typ 2 dagar och lägga ner helt, vi får väl se.

Jag är ialla fall insnöad så jag har inte vart i skolan idag, rätt gött! men har hört att de ska snöa mer inatt så kanske inte kommer till skolan imorgon heller, JAG BER TILL GUD att de blir så;). Det har faktiskt varit en väldigt mysig dag eftersom min mamma har vart ledig, så dagen började med att jag fick hjälpa henne att städa(okej inte så kul, men gick rätt fort) sen så kolla jag lite balklänningar, har en del ångest inför de är så rädd att jag inte kommer hitta någon som jag gillar. Aja sen så sa mamma i alla fall att jag skulle gå ut för vi skulle ta en picknick i snön, åhh va de va mysigt! Med varmchoklad i handen och en mycket fin utsikt över ånabankarna(stavning?) så riktigt njöt jag, även om jag hade snö överallt och va trött som satan efter ha fått pulsa fram i en meter hög snö, insane. Jaja nu får jag faktiskt plugga har en redovisning och en uppsats tills på fredag och har inte börjar, fy på mig!
Ha de puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0