I had a picture of you in my mind, never knew it could be so wrong...


Haha älskar dessa bilder, stämmer så bra! På männen i alla fall;)
Jag och allar har såna otroligt konstiga diskussioner på msn, haha ojojoj säger jag bara. Vi pratar om män och kvinnor, jag säger dåliga saker om män/killar och han säger dåliga saker om kvinnor/tjejer och så håller vi på så hur länge som helst. Fast de sluta lite dramatiskt denna gången, han sa att han hade blivit burned och då sa jag att jag blivit ännu mer burned, så de sluta med att vi berättade eller jag berättade allt svinigt som hänt! och han höll med mig om att just de killarna jag prata om var svin, men han vägrar erkänna att alla killar är likadana! Jag säger så här, PROVE ME WRONG! snälla gör de, jag bara väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0